Veselého Silvestra a šťastný ale hlavne zdravý rok 2021

 Čoskoro... Rok s rokom sa míňa. Bilancujte tohtoročný úsek svojho života priatelia? Čo vám dal a čo vzal?


Ja viem, ešte nie sme v cieli, ale mne to behá hlavou neustále. Boli plány. Časť je splnená. Niektoré sa posúvajú na neurčito. Zatiaľ. Medzi jeden z týchto plánov patrí aj krst knihy naživo. Kurzy KLÍČKOVANIA face to face sú tiež v nedohľadne. Snáď raz...

Napriek všetkému rok 2020 s vami všetkými, koľkých vás tu mám, bol pre mňa veľmi významný. Prišli nové vzácne priateľstvá a vzťahy. Prišla veľká pomoc a obeta z vašej strany a spoločnými silami sa nám podarilo peniaze na tlač knihy KLÍČKOVANIE vyzbierať. Všetkým vám za to z celého môjho ❤️ veľmi ĎAKUJEM! 



Vôbec som nepredpokladala, že spoznám toľko krásnych a ochotných ľudí. Posunuli ste ma vpred. Veľa som sa od vás naučila. Nebyť aj týchto (korona) dní, možno by bolo všetko inak. Alebo?
Nateraz mi nezostáva veľa času na nové aktivity. Ale plány sú. A veľké! Jedným z nich bude aj novoročné PREKVAPKO pre vás všetkých, ktorí ste podporili moju knihu #knihaklickovanie prostredníctvom Startlabu @startlab_sk , alebo ste si ju u mňa zakúpili. Ešte raz ďakujem za vašu podporu a že tu so mnou ste!!! Zároveň si dovolím verejne poďakovať za všetky milé a ZDRAVÉ spolupráce, predovšetkým voňavej @bioruzask za skvelé prírodné vegan produkty, @proviotic_czsk za zdravé vegánske probiotiká, chutnej @infinuty.sk za kvalitné vegan produkty, @profikuchar.sk za skvelých pomocníkov Tescoma do kuchyne, Majke @lapetite_mary a Tomášovi @fresh.microgreens.sro za naše zdravô vianočné balíčky, @empikfotosk za zvečnenie mojej práce na reklamné predmety, ochutnávky skvelých produktov od @nuttery_official a @rebarboraveganblog a i.



Za veľký úspech považujem aj účinkovanie v Reflexe na Markíze a svoju činnosť na sociálnych sieťach. Premôcť sa a prinášať svetu stále nové a nové informácie, príspevky, niekedy úvahy a pohľady na svet mojimi očami. Lebo ja som veľký introvert. Celý život som bola. Preto mám celkom značný problém vyjsť so svojou kožou na trh. Verejne sa vyznať, písať, publikovať. Zverejniť niekoľko živých vysielaní a komunikovať so svetom. No život je škola. A ja ďakujem roku 2020 práve za túto etapu môjho života. Naozaj sa v ňom udialo veľa. 

Ďakujem aj Vám všetkým moji milí. 

Tak! Stačilo rozjímania. Užívajte tento čas s rodinou.
Dajme si aspoň jedno maličké predsavzatie. Nepoľaviť a posúvať sa vpred. Nech nás rok 2021 prekvapí už len pozitívnymi správami!
Na zdravie moji milí!!! Mám vás rada 💕

Komentáre

Obľúbené príspevky