Mletý vegan rezeň z húb shitake a fazule čierne oko

Stále niečo nestíham. A to som na materskej!!! Čím sa teda zapodievam? Variť musím, lebo hladných krkov je doma dosť. Okrem času venovanému rodine, deťom a domácnosti ma zamestnáva kopec iných vecí, ktoré by som urobiť chcela. Niektoré z nich aj urobím... Napríklad chystám zdravé antibiotiká a probiotiká na nasledujúce jesenné a zimné dni. Môj deň by mohol mať xy hodín, stále som v časovom sklze - plány sú veľké, a aj keď si ich napíšem týždeň dopredu, každý deň do toho plánu vkĺzne kopec neplánovaných, zato dôležitých záležitostí a som v... Takže tie kvasenosti, ktore som nakladala včera som plánovala urobiť už pred cca 2 týždňami... (Určite sa nimi pochválim). Tak. Vyrozprávala som sa, posťažovala si. Inak dnes sme mali skvelý rastlinný nedeľný obed. Mletý vegan rezeň z húb shitake a fazule čierne oko s chrenovou omáčkou z čerstvého chrenu.


RECEPT S POSTUPOM

Spolu rozmixujeme:
- 2 Š uvarenej fazule čierne oko, 
- 1 Š surových pokrájaných húb shitake (cca 50g), 
- menšiu cibuľu, 
- pretlačíme 3 strúčiky cesnaku, 

Pridáme:
- 2 PL francúzskej horčice, 
- 2 PL kečupu @spak_masmak
- 2 PL lahodkoveho droždia, 
- 1 ČL soli, 1 ČL drvenej rasce, 
- 1 PL oleja, 1 PL korenia na gyros Vitana, 
- 1 Š surovej pohánkovej lamanky, 
- 3-4 PL múky. 

Plech na pečenie vyložíme papierom na pečenie, ten potrieme olejom. Pomocou formičiek Tescoma chef na papier ukladáme kúsky "mäsa", tie ešte rukou roztlačíme do tvaru mäso pripomínajúceho. Alebo ho formujeme jednoducho rukami namočenými v studenej vode, aby sa nám zmes na ruky nelepila. Upečieme na 200-220°C cca 20 min. Výsledok 12 ks vegan mäsa.

Môžeme podávať  ako lasické mäso buď s rôznymi druhmi omáčok (chrenová, kôprová, paradajková, ...) alebo so šálatmi a pod.




Komentáre

Obľúbené príspevky