VEGAN KAVIÁR

Čo poviete? Vydaril sa? Byť trošku viac vegan je celkom zábavné. Veľmi ma baví prekonávať rôzne prekážky, veganizovať jedlá, nastavovať a posúvať limity svojho tela vyššie a vyššie. Zároveň ma to veľmi napĺňa. Určitou spokojnosťou a zadosťučinením v prospech tejto Zemi a jej živým obyvateľom. V prospech všetkej BIOTY. Priznávam, nie som 100% vegan. Raz však budem! Vegánstvo je pre mňa životný cieľ a vyšší level žitia. Veľmi kvitujem všetkým vegánom, ale aj nevegánom propagujucim vegánstvo, ich spôsob propagácie, ak je tento nenásilný, nevtieravý, akceptujúci aj druhú stranu. Ak je poučný a dá sa z neho brať pozitívny príklad. To je spôsob, akým to k trošku viac vegan ide ľahšie. Ako to vnímate vy kamoši???



Veľkým vzorom je pre mňa Zuzka @zuzkanoskova
Skvelá baba do koča aj do voza. Krásne vníma život. Zuzka, mám Ťa rada ❤️

RECEPT na VEGAN KAVIÁR
- 6 PL tapiokových perál menších, 
- 200 ml vody, 
- 200 ml paradajkového džúsu, 
- 2 PL sójovky (použila som bezlepkovú sójovú omáčku Tamari), 
- soľ podľa chuti. 

Tapioku uvaríme domäkka, cca 20-30 min. Všetky perličky by mali byť priehľadné. Necháme vychladnúť.




A použijeme ako sme zvyknutí. Napríklad si urobíme jednoduché sushi maki s vegan kaviárom.

Komentáre

Obľúbené príspevky