NAJLEPŠÍ HUMMUS

Jeden recept na hummus z roku "F" tu na blogu už hviezdi. Medzitým, ako ste si už určite stihli všimnúť sa posúvam vpred. Tento posun v čase veľmi vplýva na vývoj našich jedál a mojich receptov na tomto blogu. 

Tak kamoši, idem vám hneď spísať nový recept, aby som nezabudla! Robila som ho len sama pre seba, čiže je to taká 1-2 porcie, záleží od toho, či ho jete aj s nejakou prílohou, pečivom, alebo len s chrumkavou zeleninkou ako ja. 


Takže čo budeme potrebovať? 

Všetko je tak cca od oka:

- 1 Š vareného cíceru,
- 1 naberačku zeleninového vývaru,
- 2 PL tahini pasty, najlepšie domácej (recept na ňu nájdete v mojej #knihaklickovanie alebo v starších príspevkoch na IG a FB),
- 1 PL kvalitného oleja (nepoužívam olivový, deti mi to potom nejedia, ale náš Klátovský - zastudena lisovaný slnečnicový olej bez vône - modro žltý obal),
- 1 strúčik cesnaku,
- soľ.

Suroviny spolu rozmixujeme na konzistentnú kašu. Môžeme si ju pripraviť aj redšiu. Mala by byť niečo medzi kašou a nátierkou/dipom. 
Hotovú porciu na tanieri si ja osobne postriekam olivovým olejom v spreji a pokvapkám citrónovou šťavou.
Včera som hummus podávala s čerstvou a kvasenou zeleninou (cibuľa, zeler) a s klíčkami.

Malá obmena: dnes som ho robila znova a navyše som doň postrúhala 1 čerstvú cviklu a podávala so zeleninou pečenou (karfiol, mrkva) a la gyros a s osmaženým koreneným cícerom a s klíčkami.

Tak! Nech vám chutí!

Komentáre

Obľúbené príspevky