Domáce vegan Rafaello

Plné výživných látok z kvalitných primárnych surovín a energie. Že nestíhate vypekať? Nevadí! Vianoce sú predsa o niečom úplne inom. Napriek tomu chcete mať aspoň čosi home - made nachystané? Alebo zdravšie? Ja viem, nie každý, kto nepečie, nepečie preto, že nestíha. Niekto nepečie, aby ho to potom nenútilo jesť sladké a priberať. Mnohí ani sladké nemajú radi (aj ja som dlho do tejto skupinky patrila, časom sa to mení...). Zato som piekla rada pre svojich. Okolnosti bývajú rôzne. Ale také origoš Rafaello som milovala. Dokiaľ som ho mohla. Lebo obsahuje lepok. Stačila jedna guľôčka a ja som bola presladená až po uši... Aj teraz stačí jedna, len teraz môžem len to svoje, ktoré si pripravím doma sama. Je bez lepku a vo vegan verzii. Veď posúďte, vzhľadom aj chuťou konkuruje originálu, zato zložením je vďaka kvalitným primárnym surovinám od @infinuty neporovnateľne hodnotnejšie.



Na prípravu Rafaello guľôčok budeme potrebovať:
- 300 ml najemno struúhaného kokosu,
- 2 PL kokosového olea @infinuty.sk ,
- 2 PL orechového masla kešu-kokos @infinuty.sk ,
- 1 PL práškového cukru (javorového sirupu),
- 4 PL prevarenej vody (ak dávate ako sladidlo sirup,vody uberte).

Z hmoty vypracujeme konzistetnú hustú hmotu, ktorú dáme nachvíľu do mrazničky (15-30 min.). 

Ďalej budeme potrebovať:
- lieskové orechy @infinuty a
- kokos alebo kakao na obalenie.

Z hmoty si v rukách urobíme malú guľôčku, spľasneme ju, vložíme lieskovec, ktorý z každej strany znova hmotou zabalíme. Uhladíme do guľôčky a obalíme v strúhanom kokose alebo v kakau. Aby držali tvar, skladujeme v chladničke.

Nech sa vydaria!

Komentáre

Obľúbené príspevky