Zase po rokoch niečo o mne...

Áno, toto som ja. Stále tá istá a predsa iná... Tak ako sa vyvíjam ja, vyvíja sa  aj tento blog. Sedím za počítačom a rozmýšľam, čo o sebe  zase po rokoch napísať...
Som v prvom rade MAMA.



Fotku v domácej uniforme s mastnými vlasmi a kruhmi pod očami Vám sem radšej dávať nebudem... Nebudem si ani klamať, nie som najmladšia... 41 rokov na krku nie je ako tých 30, keď som ešte vyzerala ako spanilá víla na 17... Ehm, vraj fakt, tak mi poniektorí hádali... No starosti všedných dní, 3 deťúchy, zamestnanie, štúdiá, to dá zabrať. 20 rokov v kuse! Hlavne keď to robíte všetko súčasne ako ja... Lebo inak by sme nemohli mať 21 ročného syna, všakže... Proste žena s vrtuľou v zadku odjakživa... Takže som hrdá mama troch úžasných stvorení (21, 14 a 2) ktoré síce majú svoje muchy, blbé dni, občas prudia, ale inak sú v mojich očiach naše (áno s jedným a tým istým manželom furt a naveky vekov amen) dokonalé diela. Každý deň za ne z celého 💗  Bohu ďakujem.

Som tak trochu CESTOVATEĽKA. Alebo bola som, dokiaľ bolo na to viac času...
















No momentálne toho času nie je nazvyš. Za tých pár rôčkov, odkedy tento blog vznikol som prechádzala viacerými stravovacími fázami. Z vegetariánky na bezlepkáčku a neskôr vegánku. Alebo vegetariánku s vegánskymi obdobiami. V r. 2018 som otehotnela. Zostala som vegetariánkou a bezlepkáčkou zároveň. Navyše som do svojej stravy zaradila na dennej báze  klíčky. Aktívne som zverejňovala naše jedlá na sociálnych sieťach a v tom prišla ponuka klíčkovať na Reflexe v Markíze. Oslovila ma veľmi sympatická moderátorka Mirka a naše natáčanie som si po odpadnutí prvotného stresu celkom užila. Je to skvelý zážitok :) raz budem o ňom rozprávať svojim vnúčatám!


Natáčalo sa v mojej kuchyni. Minimalistickej, ako som si ju sama navrhla. Všade boli samé klíčky a klíčky. Lebo pre nás 
znamenajú veľa. 


Neprešiel ani rok a ja som medzi domácnosťou, kojením, prebaľovaním a naháňaním drobca vydala svoje prvé knižné dielo - publikáciu pod názvom KLÍČKOVANIE, Malý sprievodcami veľkými premenami, Receptár z klíčkov. Mnohí sa ma pýtate, ako som sa k tomu dostala. Nuž, žijem to od detstva. Lebo klíčkovali moji rodičia aj starí rodičia. Intenzívne sa KLÍČKOVANIU (t.z bez prestávky) a tvorbe receptov venujem posledné 3 -4 roky, keď som ako vegetariánka a budúca tehu plánovačka začala takto dopĺňať kyselinu listovú, bielkoviny a ostatné živiny. 


Vyštudovala som SPU v Nitre, teda ľudovo povedané hnojárinu a tak som si povedala, že som skvelý poľnohospodár na zakladanie interiérových klíčkolabov. A tak sa to so mnou nejako ťahá doteraz... Knihu som vydala ako samovydavateľ. Všetky práce na nej, teda okrem grafiky knihy v programe na tlač, som si urobila sama bez akejkoľvek pomoci. Väčšinou po nociach, keď všetci spali a ja som mala kľud. A teraz sa veľmi teším, že som to zvládla!


Tak a tu ju máte. V plnej kráse. Sama z nej skoro každý deň vyváram. Lebo klíčky nám prinášajú nespočetné množstvo benefitov. Veď si prečítajte. Veľmi rada vám ju podpíšem a odošlem na vašu adresu.

Kto teda vlastne som? Mama, cestovateľka, propagátorka zdravého životného štýlu, blogerka, autorka, alebo? 

V prvom rade som žena, matka, manželka. Malá bodka na našej planéte. A možno aj čosi viac. A presne takto sa snažím pozerať na iných ľudí ja. Neškatuľkovať a nehodnotiť. Vidieť iba ČLOVEKA...

Vierka

Komentáre

Obľúbené príspevky