NAJLEPŠIE VEGAN DONUTS

Milí moji, s potešením s vami zdieľam tento úchvatný RECEPT na najlepšie vegan donutky aké som kedy piekla a jedla. Nočné pečenie má naozaj svoje čaro. Keď človek nevie spať, kadečo skvelé vzniká... Napríklad sladké raňajky. V mojom prípade sú aj bez lepku.



Tu je RECEPT

 Suroviny meriame odmerkou. Samostatne si zmiešame suché suroviny a samostatne mokré suroviny:

- 250 ml múky (použila som bzl zmes),
- 100 ml cukru (alebo podľa chuti, nabudúce trochu uberiem),
- 1/2 ČL sódy BB,
- 1 ČL PDP,
- 2 PL kakaa,
- 100 ml mletých orechov,
- 2 banány - dobre roztlačíme,
- 2 PL orechového masla - použila som InfiNuty kešu kokos,
- 100 ml vody


Postup

1. Rúru vyhrejeme na 180°C. 

2. Formy na donutky vymažeme olejom. Mám dve teflonové formy na menšie donutky.

3. Mokré suroviny vymiešame do konzistentnej kaše a vlejeme do múčnej zmesi. Spolu riadne premiešame a vytvoríme cesto.

4. Lyžicou naplníme formu na donutky do cca 3/4 objemu formičiek. 

5. Pečieme 25-30 min. Alebo podľa potreby vyskúšame špáradlom.

Trochu cesta mi zostalo, tak som si z neho v olejom vymastenej miske v mikrovlnke za 2 min. urobila rýchly koláč.

Nabudúce budú snáď aj s polevou.

Ak skúsite a vydarí sa, budem rada za každú spätnú väzbu.
Majte krásne dni kamoši. 
Vierka

Komentáre

Obľúbené príspevky