Skvelé vegan bolognese

Naozaj sú skvelé. A naozaj sú vegan. Neveríte?


Keď z rôznych dôvodov nestíhate, skvelým pomocníkom sú výrobky #takeitveggie od @kauflandslovensko
No a doteraz som bola presvedčená, že klíčky/výhonky sú len sezónnou záležitosťou (zimno - jarnou). Uvedomujem si, ako veľmi som sa mýlila! Mladé zelené výhonky nám jedlo nielen dochutia, ale skvelo nahradia aj rôzne vňate, ktoré nemáme práve po ruke, ako ja dnes bazalku 🙈🙈🙈, minule koriander. Hneď ako to bude možné ich budem pestovať, zatiaľ mi však dokonale postačuje moja interiérová záhradka plná šťavnatej mikrozeleniny. Krásne to tá príroda zariadila 

RECEPT:

🍅 2 PL oleja/+ podľa potreby,
🍅 1 veľkú pokrájanú cibuľu - orestovať na oleji s
🍅 1 ČL celej rasce a 1/2 ČL čiernej horčice (môžete vynechať),
🍅 pridať podrvené/ postrúhané 1 tofu minced od #takeitveggie - orestovať,
🍅 1ČL soli, 1/3 ČL mletého čierneho korenia, 1 PL kopcom mletej červenej papriky,
🍅 podliať 2 konzervami lupaných krajných paradajok (husté) a 1/2 - 1 plechovky vody (podľa hustoty konzervy),
🍅 1 bobkový list, 6 ihličiek sušeného rozmarínu, 1 ČL bazalky,
🍅 2 nahrubo postrúhané mrkvy,
🍅1 nahrubo postrúhaný paštrnák,
🍅1PL kečup pikant od @spak_masmak
🍅1 ČL cukru
Všetko uvaríme domäkka. Na záver na dochutenie pridáme:
🍅3 PL lahôdkového droždia,
🍅2 pretlačené strúčiky cesnaku
Necháme prevrieť, odstavíme. Podávame s cestovinami. Môžeme posypať čerstvými výhonkami, cíbikmi, kaparami, alebo olivami. 

Dobrú chuť! Dajte vedieť, ako chutili :)

Komentáre

Obľúbené príspevky