Naše tretie dieťa. MARTINKO

Písal sa rok 2018. Február a október boli najradostnejšie mesiace v tomto roku. V tom prvom som zistila, že sme tehotní. Teda obaja s manželom. A ešte aj naše dve staršie deti. Že čakáme naše tretie dietko, piateho člena rodiny. V októbri, presne 9. 10 2018, sa narodil MARTINKO. Náš život sa zmenil od základov. 



V tomto období som už bola presvedčená, že si život sama tvorím. Lebo som si ho tvorila. Naučila som sa si ho tvoriť. Nečakať na náhody, alebo čo mi samé spadne z neba. A tvorím/e ho takto doteraz. 

Mať dieťa v štyridsiatke nie je žiadna sranda, ale bolo to najlepšie rozhodnutie môjho života ani raz som ho neoľutovala, Ďakujem týmto môjmu manželovi, že do tohto stavu matersko - otcovsko - rodičovského išiel so mnou  tretíkrát :)

Dnes má Martinko 25 mesiacov a ja sa stále usmievam. Tento malý človiečik náš život nesmierne obohacuje. Dáva nám toľko skutočnej lásky, až sa niekedy bojím, že je to len sen. Neskutočne nás spája. Objíma a naraz chce objímať oboch. Je to neopísateľný pocit. Iba láska. Bezpodmienečná a úprimná. Krásna, detská, čistá. 

Cítim veľkú vďačnosť a dar byť mamou týmto načim 3 stvoreniam. Som na ne veľmi hrdá. Každý z nich je jedinečný a pritom vo svojej podstate tak dokonalý. Krásny originál. 

Ďakujem, ďakujem, ďakujem!!!

Komentáre

Obľúbené príspevky