Buď ŠŤASTNÁ...

 Zvianočnieva sa... ale aj tak buď ŠŤASTNÁ! Urob si RADOSŤ! Veď Ty za to stojíš!






Že nevieš ako?

1. Si na prvom mieste! (ja viem otrepaná fráza, ťažko splniteľná, keď je na nás závislých ďalších xy ľudí... ale musíme si my samé uvedomiť, že ťahať to za všetkých xy ľudí treba zvládať...) 

Takže:
2. Rob všetko pre svoje fyzické a psychické zdravie (v rámci možností samozrejme - pohyb, strava, vitamíny, atď.),



3. Rob všetko pre svoju krásu a pohodu (dopraj si občas masáž, vaňu plnú bubliniek, kvalitnú kozmetiku. Ja vsádzam zásadne na tú prírodnú od @bioruzask ),



4. Rob všetko, čo Ti prináša radosť - čítaj, spievaj, hraj, debatuj, behaj, skáč,... a ak treba, kúp si niečo na seba, aj to má pozitívny účinok. My sme si tak včera urobili radosť s Naďkou a v rámci prechádzky a povinností sme si kúpili dokopy 7 vecí za 7 eur. Ešte že už máme rovnakú veľkosť 😊. A tá koženková sukňa, čo mám na sebe je na zimu ako stvorená. Ďakujem @baterkaren_trnava Trnava za tento záslužný projekt. 




Tak.
5. A takto spokojná môžem ísť znova do kolotoča svojich každodenností.

MAJTE KRÁSNE DNI BEZ STRESU. Aj podstatnejsie veci sú na svete ako vyluxovaný byt či napečených niekoľko druhov pečiva. Ja viem, zvianočnieva sa. Ale Vianoce sú o niečom úplne inom. Škoda že som to tiež až teraz pochopila...
Vierka




Komentáre

Obľúbené príspevky