Ovocná bublanina

Túto výbornú bublaninu mi predčasom upiekla moja zlatá kolegyňa Magduška. Aj keď nemávam sladké záchvaty a chute na sladké, jednoducho som jej neodolala :). Krásne nadýchaná, bezlepková s ovocím, úžasná kombinácia! Nech sa páči, zoznámte sa!
Bublanina s malinami a rebarborou



 
Bublanina s malinami a rebarborou

Potrebujeme:
  • 6 vajíčok (oddeliť bielka od žĺtkov, vypracovať sneh)
  • 300 g pr. cukru (použila som kryštálový)
  • 300 g bezlepkovej múky (Schär mix C, alebo Novalim Promix uni) v prípade lepkovej múky klasická polohrubá
  • 1 vanilkový cukor
  • 1 prdopeč
  • 1 dcl oleja
  • 1 dcl vody
  • ovocie (Magduška robila s ríbezľami, ja s malinami a rebarborou)
Postup: 
  1. vyšľaháme sneh
  1. vyšľaháme žĺtka s cukrom
  1. pridáme tekuté suroviny
  1. pridáme suché suroviny
  1. nakoniec primiešame sneh
  1. cesto prelejeme na papierom vyložený (v prípade bezlepkovej verzie aj vymastený papier olejom/maslom) plech
  1. poukladáme ovocie
Pečieme vo vyhriatej rúre na 180 st. C, cca 45 min. 

Bublanina s malinami a rebarborou

Komentáre

Obľúbené príspevky