Polievka z tekvice hokaido s koreňovou zeleninou a kokosovým mliekom

Hokaido. Ďalšia z mojich TOP! Dá sa dokonale pripraviť a dochutiť, dokonale zasýti. DOKONALÁ POTRAVINA.














Suroviny
1 cibuľa
1 cm chilli papričky (malá kvetináčová) 
1 tekvica hokaido zbavená jadierok, šupu neokrajovať
2 veľké mrkvy
1 petržlen
1/4 zeleru
1 pór
2 cm zázvoru
1 bio bujón
200 ml kokosového mlieka
soľ, olej, 2 bobkové listy

Postup
Cibuľku speníme na oleji, pridáme najemno postrúhaný zázvor, chilli, bobkové listy, trošku popražíme, premiešame, prisypeme zeleninu nakrájanú na kocky a zalejeme vodou. Pridáme bio bujón a soľ. Varíme do zmäknutia zeleniny. Následne bobkový list vyberieme a zeleninu rozmixujeme spolu s vodou, v ktorej sa varila tyčovým mixérom na hustú hmotu konzistencie detskej výživy. Prilejeme kokosové mlieko, čím polievku trošku nariedime, ale nezahusťujeme. Ak je hustá prilejeme ešte vodu. Ochutnáme, dochutíme. Podávame s nasucho opraženými slnečnicovými semienkami.

Komentáre

  1. Dneska som ju varila,mnam zajtra budem ranajkovat moje milovane ovocie,a potom si pochutim na tejto polievocke.Super stranka,koolko uzasnych receptikov,pre mna ako bezlepkarku usitych.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Helus, ďakujem ti za milé a povzbudivé slová, ktoré ma znova nakopli venovať sa trošku viac tomuto blogu. Receptov mám pripravených v zásobe neúrekom, len nestíham... Teší ma, že si sa ozvala a že môžem aspoň takto ľuďom pomôcť a ukázať cestu. ĎAKUJEM!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky